Uffff tisdag..

Hejsan läsare! Idag är det tisdag och jag har fått mycket klart för mig, just nu ligger jag i sängen och kollar på amerikan pie (beta house) och lyssnar på mamma och hennes kompisar som sitter vid köket och babblar på. Idag hade jag sovmorgon och började 10:20 i stället för 8:20 vilket jag tycker är väldigt skönt! Nästa vecka så börjar jag 9:20 på tisdag, min tjocka katt ligger vid mina fötter och jag tror han kommer börja leka med mina fötter snart och bita mig i tårna. Skolans mat suger fortfarande inte alls gott. Ikväll blev det pasta sallad för jag stannade hemma, pappa bror skulle till farfar och äta Kina mat. Tror jag ska börja dejta och inte ha förhållande eller ja ni fattar! Jag har aldrig riktigt gjort det så det lär bli spännande!:) men nu ska jag ta och sova lägger kanske in ett inlägg imorgon vet inte riktigt om jag hinner ska göra andra saker :) men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0