Tårar

Att förlora en så bra underbar kompis som dig är nog typ det svåraste som hänt mig. Jag lovade dig att stå Vid din sida och det tänker jag göra, även fast vi flyttar till olika håll! Det är inte ditt fel, utan mitt! Vi hade drömmar och delade alla våra tankar och skit, du kunde prata om allt med mig och det kan du fortfarande! Även fast du krossat mig. Var mig själv med dig! Var den jag ska va. Kan fan inte leva utan en sån underbar person som du. Ja hoppas du läser detta, får detta går bara ut till dig! Jag älskar dig bästa vän! Tack för du har hjälpt mig så mycket under detta året! Hmm, du hade rätt, och jag hade fel, jag ångrade det och det andra du vet vilket, det som vi pratat om dom senaste dagarna. Du hade rätt om det med. Men förra året i början kommer aldrig komma ikapp mig! Jag saknar dig och jag älskar dig. Bästa vän. Ångrar igår och sommars. Hejdå ses bakom molnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0