Misstag

Du rättar mina misstag och det gör du med glädje, du vet mina felsteg för du känner mig. Men jag kommer aldrig aldrig låta det förflutna komma ikapp. Somras är så långt bort och den nya våren är närmare. Hoppas du läser detta för detta är ett förlåt till dig över ett misstag som jag gjort, du har alltid stått hos mig och vid min sida men jag har varigt för blind att se dig för den du är. Hmm du betyder så otroligt mycket och man kan vara blind för att se vad man har förrän det är borta. Jag va blind att se och det va det största misstag av allt. Älskar dig bästa kompis Fia linnéa theresía Arnoldson! Tänker inte bli den jag en gång var! Känt varan i snart ett år och du är värdens bästa kompis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0