Lördag eftermiddag/kväll

Jahaja. Trevligt, just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik oh väntar på att någon ska svara på var festen ikväll blir, ja har varigt taggad sen i torsdags fast det inte är en stor fest. Idag har jag inte gjort så mycket varigt ute och träffat bror, blir det inget nu så blir jag sur som fan på dig FELIX! Tack Fia för du fixat min blogg och så, kan aldrig tacka dig nog för allt det du gjort för mig, ger hela värden till dig om jag kunde bästa vän!! Men nu ska jag ut i mörkret heh. Fan va mörkt det är ute! 0.O längtar fortfarande till i sommar. Men nu ska ja ut, skriver kanske inatt eller imon något, se ya. Hejdå läsare.

Älskar den bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0