Llalallongbong

Hej läsare! just nu ligger ja i sängen och lyssnar på musik, lyssnat på t pain hela dagen typ. i skolan to dag så hade vi SLÖJD tänk det ordet usch, gör en fotboll. Mulade FIA idag:D blev bara mulad en ggr. Efter skolan så tog man bussen hem med Agnes och så kollade vi på film i 2 timmar sen skulle hon hem 0.O hah du glömde mula mig  så när jag kom hem så åkte johan till tc med mamma pappa för kolla på skolan, så då va man hemma själv, och så skulle jag laga mat men jag tycket att jag är så lat så jag struntade i det. Tänker inte blogga om det jag gjorde sen, kanske därför jag har ont i huvudet nu. Fuck imon är det torsdag och då måste man vara glad och pigg och inte alls dålig.. Fuck my fucking life känner jag just nu. Ångra ångra ångra. Heh ska nog Sova nu trött... Men nu ska jag nog sova, lägger in mera imon kanske på arbetspasset i 2 timmar typ......... Godnatt läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0