Lite små saker

I mina ögon är du död men i mina tankar lever du..

Haha kollar på 2 1/2 män och lyssnar på bow wow.

Idag är jag förvirrad ledsen sur glad trött pigg fan vet jag.. inget kommer bli som förut men vi kommer alltid ha varandra..

Lite fakta om mig till er som inte vet vem jag är, jag heter filip bor i Växjö och fyller 16 år om 2 veckor ca. Jag är inte så lång 175 tror jag vill inte bli längre häller. Blev singel för ca 2 veckor sedan och det va inte jag som gjorde utan hon. Jag bor hemma men ska flytta ut i/efter sommar. jag tycker om musik, bilar och tjejer! Jag har bytt skola 5ggr och nu i sommar byter jag för min 6e gång och sista till Öland. På min fritid så är jag med kompis, spelar ps3 gillar och vara ute, köra cross och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0