Lalala

Hej bloggen! Idag var jag väldigt glad av mig:) imon har jag sovmorgon det är sofft, bara för jag är bäst! Börjar ca 10:20 och slutar kl 4 en timme senare men jag känar en timme på det. Idag har jag varigt i skolan och träffat bästa kompis! Maten i skolan smakade skit. Efter skolan så hämtade mormor mig, Bor hos mormor och morfar ibland när jag känner för det. Senare när jag kom hem så skulle jag och johan (lillebror) ut och köra fyrhjulig med pulka efter det va jätte kul! Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, ska snart sova. Så godnatt! Skriver kanske inälgg imon eller något. Lilla Fia tycker min stavning är dålig men jag skiter faktiskt i det! Bild på nya skor som jag tänkt att skaffa nu till våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0