Tagga till våren!

¡Hola!

Usch vilken dag det har varigt idag asså... Har säkert gått ner 2 kg har varigt ute och tränat hela dagen i -10
grader... Haft värdens humör svängningar idag med, tagga om en vecka på lördag så drar jag och arvid till hestra och åker snowboard! på tisdag och torsdag är det nationella så måste fokusera på den skiten nu med...:( jag har en tjockis mage med 6 pac i 0.o det börjar faktiskt komma fram hahahah trodde jag aldrig. Jag är inte tjock, Har haft platt mage sen 6an.


Baby girl i miss you i relly miss you....

Idag har det varigt en värdens tänkar dag, har kommit fram till mycket bra och dåligt idag jätte mycket dåligt faktiskt 0.o

Just nu ligger jag i sängen och kollar på 2 1/2 män ska sova sedan... Hoppas morgondagen blir bättre en idag i vilket fall:p

Nu ska ja sova ses!! ¡hasta mañana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0