Shoo tanke dag!

Hola!

Idag har jag tänkt och tänkt och tänkt. Det gör ont ont ont ont.. Men man ska inte klaga över olyckligheten.. man lyssnar på musik för att ta sig igenom dagen. Men nu ska vi inte prata om det:) kollar på miami ink, va nyss ute en runda och gick runt om området, det var inte lika halt idag så kanske kör en runda senare:) nu kom pappa hem med chips och cider, så nu blir det väll att tjocka sig vid en film med det nu ikväll:) tagga imon med arvid ska ju åka snowboard eller twintips:) min lilla kompis Christoffer i 6an på skolan gjorde min dag rolig:) tackar! Spelade lite mw3 med lillebror när jag kom hem från skolan:) läser boken shoo bre, faktiskt den bästa boken jag läst:) kanske börjar läsa mera böcker efter denna boken:p gick på stan med mormor efter skolan och ja fick en jätte fin klocka av henne för jag fyller ju snart 16år:) kommer säkert skriva något mera idag senare, men men ses hejdå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0