Lördag!:)

Hejsan? Idag är det lördag har jag kommit fram till.. Idag var jag och arvid i hestra isaberg och båda åkte twintips, det gick as bra vi åkte alla ggr förutom en i svart backe, det va inte alls svårt. När vi skulle därifrån så chillade vi och väntade på att tiden skulle gå, det va en söt tjej som kollade på mig hela tiden 0.o

Ja bara till arvid, kolla hon tjejen så söt, han bara haha är mera milf aktiv. Hahahaha. Tjejen som kollade på mig var säkert dansk, fan viste ni att vi i Sverige blir invaderade av danskar, fan alla pratade danska 0.o

Nu ska jag läsa min bok för finns inget att göra..:( imon aka jag kanske vara med arvid vad vet jag... jätte trött:( om 2 eller 3 veckor ska ja klippa mig, inte snagga ska klippa mig förförsta gången på 2 år! Innan snaggade ja mig bara. Blir väll någon bra film ikväll med popcorn oh cider:) hare bra! Finns på fb och bloggen dagligen om det är något:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0