Hola lördag kväll.!..

Idag har jag varigt på skit dåligt humör och haft humör svängningar hela tiden, är väldigt uttråkad just nu... Hela familjen kollar på melodifestivalen i tv rummet. Medan jag sitter i sängen och kollar på film på tv:n i mitt rum. Så ikväll så är det film, popcorn, chips, godis oh cider. :) lalalal idag va det fett kallt ute ca 14- så jag har varigt inne hela dagen :) några kompisar är på tc och annan med andra och så... Imon ska det inte bli lika kallt så då drar jag nog ut:)

(Det va flera veckor sen sötis, sen du låg i min säng och ja frågade om du ville göra något mysigt sötis. Jag tog dig på sängen sötis och du öppnades som en bok.)

Lalalalong fucking lördag kväll...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0