Hejsan tisdag!

Hejsan idag hade vi nationella prov i skolan del 1 svenska läsförståelse. Det gick väll lite sådär, 3 frågor av 21 som jag inte fattade, men jag hoppas jag får g för vg så måste man ha alla domma 18rätten av 21 tror jag men jag hoppas jag får vg fast det vore nog ett under:p inte taggad på torsdag.. 3 timmar att skriva en uppsats ingen rast i ett varmt klassrum... På lördag drar jag och arvid lille bror och Kalle balle till hestra. :D tagga pöjkar!! Va på media med pappa och fick en gopro HD kamera i 16 års present i förskott :D kollade på film the longest yard<3 jätte bra film verkligen! Imon blir det kanske gymmet med Naomi och Zack efter skolan! Men nu ska jag sova Annas kommer jag inte upp imon...:p

Hejdå ha det bra!


Bild på Kameran 32g minne och 6 pixlar full HD och skit bra! Rekomenderas om man ska lägga ut feta filmer när man kör tex cross, bmx, longboard, wakeboard, snowboard och skidor! Vattentät till djup på 30 meter! Kan fästas på jätte många olika ställen. Flexibel och uthållig. Helt värt dom 2300 kr. Finns massa tillbehör med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0