Första fredag feb 2012

¡Hola!

Ikväll blir det hemma kväll. Med film, ljus, popcorn och cider. Små bråkar med en I skolan för hon är jobbig och tror skit om personen jag är. Min bästa kompis är typ sjuk. Hon ska plugga på svenska nationella men jag tror inte på det.. Träffade lilla Putte som alltid ser leka lycklig ut att se mig så han måste springa förbi mitt hus. Har en liten känsla att du inte vill träffa mig storebror... imon vet jag inte vad jag ska göra. Tråkig kväll kompis sitter i vidaarena och kollar på melodi genrepsaken..:o bara för hon är underbar, moddel, boxare , bäst och min lillasyster Så nu sa jag det!!

¡hasta mañana! (Ses imorgon) ska kolla på film nu se yä..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0