Det va Alla hjärtans dag idag..

Dagen började as tråkig och dålig och slutade ganska så skön ändå:) hade en hål timma och det va väldigt skönt:) fast efter skolan så var ja tvungen att sitta kvar och jobba på NO ska ha redovisning på torsdag på min födelsedag. Hoppas det går bra i allafall:) Hade utväklings samtal med de fick väll bra ska ha det igen vecka 10..



Hihi skojade med kompis idag med, detta är inger Att skoja om asså det är värsta allvarligt när sånt händer, och man ska inte bara säga fuck you trallalllala mot tjejen som blir det. För det är ditt ansvar och erat barn, sedan tar folk det på olja sätt, ja skulle stå vid sidan och INTE skita i det, jag skulle finnas där och det säger jag inte bara! Många gör det. Tycker det är idiotiskt! Men använd kondom om inte p stav :p men kondom är bäst fast det kostar fett mycket.. Sovgott! Godnatt!

Nej jag ska inte bli pappa för Er som missuppfattar! Eller Inget jag vet om i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0